ATENCIÓ A EL CLIENT

Tens algun dubte? Estem amb tu per resoldre totes aquelles preguntes que ens vulguis fer. Per això posem a la teva disposició el nostre telèfon i correu electrònic perquè et puguem contestar ràpidament.

Contacte:
astromet@troposferica.com
937 531 948

PREGUNTES FREQÜENTS

DEVOLUCIONS

¿Alguna cosa no t’ha agradat de la comanda realitzada? No et preocupis, anem a solucionar el més ràpid possible! Per tramitar una devolució o un canvi hauràs de dirigir a nosaltres a través de l’correu astromet@troposferica.com o trucant-nos a l’93 753 19 48. Indicant-nos els detalls de la teva comanda, així com el motiu de la devolució. Per a més informació consulta la nostra política de devolucions .

Tens un total de 14 dies per a la exercir el teu dret de desistiment un cop hagis rebut la teva comanda.

Els canvis tenen el mateix procés que les devolucions, i un cop rebut la teva comanda et facilitarem l’import en el nostre lloc web perquè facis una altra compra.

Tingues en compte que sempre que la devolució no sigui per desperfectes en el producte prèvia recollida / entrega els costos aniran a càrrec teu, així com aquelles devolucions que no contemplin la totalitat dels productes ordenats prèviament.

ENVIAMENT

Sí, treballem amb l’agència de transports TIPSA que et farà el lliurament de la teva comanda a casa teva. Facilitant-nos el teu número de telèfon en el procés de compra, deixaràs que el transportista pugui localitzar-te en cas que no et trobis a casa en el moment del lliurament.

Tant el procés d’empaquetar la comanda com les mesures de lliurament per part de l’transportista compleixen amb totes les recomanacions sanitàries per impedir la propagació de l’COVID-19.


Les comandes es tracten amb les mesures sanitàries adequades, el transportista farà servir en tot moment la mascareta i s’ha optat per un mètode de lliurament sense contacte per evitar la propagació de l’COVID-19.

Realitzem enviaments gratuïts a qualsevol punt de la Península Ibèrica per a compres superiors a 250 €, en cas contrari l’enviament et costarà 7,90 €. En menys de 72 h (laborables) reps la teva compra a casa. També disposem d’enviament urgent per a lliuraments en menys de 24 hores (laborables) per 12 €.

Sí, enviem a les Illes Balears tot i que el temps de lliurament és una mica més elevat, entre 3 i 5 dies laborables i el cost és de 12 €.

Sí, sabem que els enviaments a aquests tres llocs són complicats, però fem un esforç per fer arribar les compres en un temps inferior a 10 dies. L’enviament es realitza a través de l’empresa CORREOS i a l’arribar a la comunitat es realitza el pas per duana on se us aplicarà l’impost sobre el material enviat.

AstroMet by troposfèrica realitza enviaments a 11 països de la Unió Europea: Àustria, Bèlgica, República Checha, Dinamarca, França, Alemanya, Luxemburg, Itàlia, Holanda, Portugal i el Regne Unit.

Treballem amb TIPSA, una de les agències de transport de paqueteria més important i present en tot Espanya.

Totes les comandes superiors a 250 € a la Península Ibèrica disposen d’enviament gratuït.

Donada la situació actual de COVID-19 ens hem vist obligats a prendre algunes mesures per a la reducció de l’contacte físic. Per això evitem l’entrada de visitants a la nostra botiga física ubicada a Barcelona. Per compensar-ho hem habilitat el mètode d’enviament “Barcelona ciutat” perquè totes les compres fetes a la ciutat de Barcelona siguin lliurades de manera gratuïta. Així que les despeses d’enviament per a comandes amb destinació la ciutat de Barcelona seran de 0 € i les lliurarem en 48/72 h.

MÈTODES DE PAGAMENT

Acceptem targetes de crèdit i dèbit VISA i Mastercard.

Sí, també acceptem PayPal tot i que es cobrarà una recàrrec de l’3,7% extra a l’total de compra.

Sí, quan el transportista vingui a lliurar la comanda hauràs abonar-li la quantitat justa de la comanda. L’opció actualment està disponible, encara que no la recomanem donada l’actual situació sanitària. L’ús d’aquest mètode de pagament comporta un recàrrec de l’5,5% extra a l’total de la compra.

COMANDA

Un cop hagis realitzat el pagament a través de la nostra pàgina web rebràs un correu electrònic a l’adreça que vas facilitar durant la compra amb el resum de la compra.


Quan la comanda surti del nostre magatzem t’arribarà un altre correu informant de l’enviament de l’paquet i en menys de 72 h el rebràs a casa. En cas de contractar el servei de lliurament urgent el temps estimat de lliurament serà de 24 hores i per a enviaments fora de la Península Ibèrica els temps poden arribar fins als 10 dies.


En cas de no rebre el correu electrònic confirmant la compra, si us plau contacti amb astromet@troposferica.com indicant-nos el seu nom i les dades de la seva compra.

Si vols cancel·lar una comanda envia’ns immediatament a astromet@troposferica.com un correu electrònic amb els detalls de la cancel·lació. Recorda que el nostre ritme de treball és alt i la teva comanda es tramita immediatament perquè puguem enviar-te’l el més aviat possible, de manera que de vegades no arribem a temps per a aquest tipus de peticions.

Truca’ns al nostre horari d’atenció de 9h a 19h i li resoldrem tots els dubtes relacionats amb els articles adquirits o el procés de compra de la web.